Kiknek mutattad meg ma a terméket, az üzletet?

Az MLM üzlet legfontosabb szabálya a következő: Ne te döntsd el más helyett, hogy érdekli-e az üzlet!
Mivel a mi esetünkben egy fogyasztói hálózatról beszélünk, kiegészíthetjük azzal, hogy ne te döntsd el más helyett, hogy érdekli-e a termék. Miért ez a legfontosabb szabály? Mert hajlamosak vagyunk előre eldönteni egy ismerősünkről, hogy őt biztosan nem érdekli. Már előre tudni véljük, hogy ő nem engedheti meg magának, ő nem foglalkozik ilyenekkel, őt úgyse lehet meggyőzni, stb. Ugye veled is előfordult már hasonló? Ne fogalmazz meg helyette kifogásokat. Neked nem lehet az a célod, hogy bárkit meggyőzz a saját igazadról. Nagyon kevesen szeretik, ha megpróbálják nekik bebizonyítani, hogy rosszul látnak valamit. A cél, hogy tájékoztatást adj. Találkoztál már olyan kifogással, amiről nem tudtad hogyan kellene kezelni? Írd fel azonnal és kérd a szponzorod segítségét, vagy kérdezz a csütörtöki (nem a hétfői!) munkatársi webkonferencián. A lényeg az, hogy minden megbeszélés után értékeld mit csináltál jól és mit nem. Nem az a baj ha hibázol, hanem az, ha ugyanazon hibákat rendszeresen elköveted. Sajnos a sikerhez néha kevés a kiváló termék, ha a hiányos, nem megfelelő kommunikáció miatt nincs lehetősége a megszólított személynek kipróbálni. 

Tehát a lényeg: mindenkinek, akivel csak lehetőséged van beszélgetni, mondd el a saját terméktapasztalatodat, mondd el, hogy mi tetszik neked ebben az üzletben. Ne nyomulj, ne akarj eladni, saját magadról beszélj, tájékoztass. 

Mindenkinek vannak szokásai, reggelente nem felejtünk el fogat mosni, ganodermás kávét inni, stb. Tedd szokásoddá, hogy a terméktapasztalatodról beszélsz. Azt tapasztaljuk, hogy a munkatársak, akik ebből az üzletből szeretnének sikeresek lenni, óriási kapcsolati hálón ülnek és egyszerűen elfelejtik megszólítani a kapcsolataik jelentős részét a termékkel, üzlettel. 

Tedd fel magadnak minden este az üzleti sikered szempontjából a legfontosabb kérdést: Hány embernek mutattam meg ma a terméket, üzletet? 

Váljon ez szokásoddá és meglátod, milyen jelentős változás következik be az eredményességedben! Természetesen a megszólítás, tájékoztatás nemcsak személyesen történhet. Az internet kiválóan alkalmas a nagyszámú megszólításra, de erről részletesebben majd később. 
Vezess statisztikát, hány embernek és hogyan mutattad meg a terméket, üzletet! Tudom, hogy az adminisztráció a legkevésbé kedvelt foglalatosság, de ne akkor tudatosuljon benned, hogy bizony szükséges, amikor egy általad megszólított, de tovább nem követett ismerősöddel, az üzletépítő szemináriumon találkozol más vonalában. 

Kifejlesztettünk egy egyszerű, de annál hatékonyabb nyilvántartási rendszert, melyet az intranet, „Kapcsolati lapok” http://hu.ganodermacenter.eu/kapcsolati_lapok.php menüpontjában találsz meg. 

Próbáld ki és használd minden nap! Vidd fel a megszólított ismerőseidet, írd le röviden, hogy mi történt és állíts be egy automata értesítést magadnak, hogy mikor kell őket ismét megkeresned. A következő megkeresés tapasztalatait is hozzáfűzheted, így a teljes kapcsolati történetet látni fogod visszamenoleg. Légy kreatív és használd ezt az online adatbázist a sikered érdekében. A kapcsolati lapokat csak te látod, a felsovonalad, vagy más, nem. 

Változtass a módszereiden és az eredményeid is változni fognak!

Nincs olyan, hogy valaki csak nemeket kap! Lehet, hogy valamit nem csinálsz jól, ezért több „nem”-et kapsz, mint kellene, de az „igen” is eljön, ha nem adod fel! 

Ne feledd: Minden „nem”, közelebb visz az „igen”-hez!


Fontos: a regisztráció akkor válik érvényessé, ha legalább 1 db terméket is vásárolsz mellé!

Tagsági szerződés

Megjegyzések