A passzív reklám ereje

Ki tudja rólad, hogy Te a DXN termékeit fogyasztod és elégedett vagy velük? Ki tudja rólad, hogy Te nemcsak fogyasztod a DXN termékeit, hanem üzletet is építesz? Hogyan tudod nemcsak direkt módon, aktívan tájékoztatni a környezeted, hanem passzívan is? Nézzünk néhány példát amit lehet, hogy már alkalmazol, de az is lehet, hogy még eszedbe sem jutott, pedig nagyon kézenfekvő.

1.Autó matrica
Van autód? És van az autódon DXN matrica? Rajta van a weboldalad címe, esetleg a telefonszámod és egy figyelemfelkeltő mondat? Néhány száz forintból megoldható, hogy mindenki lássa, mivel foglalkozol. Nem egy konkrét esetről tudunk, hogy így lett valakinek komoly üzletépítő belépője.





2.Névjegy
Van DXN-es névjegykártyád? Fontos, hogy legyen és ne csak legyen, hanem mindig hordd is magadnál.
Az intranet „névjegy megrendelés” menüpontjában (http://hu.ganodermacenter.eu/pagedb.php?page=bc_order&category-=intranet) segítséget adunk a megrendeléshez, de bármely más formátumban is elkészítheted. A lényeg, hogy legyen és osztogasd.



3.Termékismertető szórólapok, plakátok, Kávészünet újság.
Van fodrász, kozmetikus, fogorvos, boltos, stb. ismerősöd? Tehát olyan helyszín, ahol az emberek várakoznak, gyakran megfordulnak. Beszéld meg az ismerősöddel, hogy otthagysz néhány szórólapot, Kávészünet újságot, kiteszel egy plakátot a saját elérhetőségeddel.


4.Mindenütt, ahol csak lehet, kommunikálom.
Ha használod a közösségi oldalakat, a profilodnál jelenítsd meg. Csinálj egy új kávés e-mail címet és küldd el az ismerőseidnek, hogy új e-mail címed van, a jövőben levelezz erről. Van otthon WIFI routered? Mi a neve? Változtasd meg a webcímedre! Mi a telefonod neve, amikor bluetooth-on kommunikál? Ugye a webcímed? Légy kreatív és találd ki, hogyan mutathatod, minél természetesebben, hogy mivel foglalkozol.

5.Nyilvános termékfogyasztás
A leghatásosabb passzív reklám. Javasoljuk azonnali kipróbálását, hogy Te is megtapasztald, működik. Fogyaszd mások előtt a kávét, de ne ajánld. A munkahelyeden idd mások előtt, ha beülsz az ismerőseiddel egy kávézóba, csak kérj forró vizet. Várd meg (!) amíg megkérdezik mi ez. Csak a saját terméktapasztalatod mondd el maximum két mondatban. Pl. egy gyógynövénytartalmú, finom kávé, ami megszüntette a gyomorégésemet. Már csak ezt iszom. Ennyi! Ne tarts kiselőadást, csak akkor beszélj róla többet, ha kérdeznek és akkor is csak egy mondatban. Meglátod, ok is akarják élvezni az előnyöket és ki akarják próbálni. Ekkor tisztázd velük, hogy csak akkor tudják megtapasztalni az előnyeit, ha megisznak legalább egy dobozzal úgy, hogy nem isznak mellette más kávét.

Ne feledd, az emberek nagyon utálják, ha el akarnak adni nekik valamit, viszont rendkívüli módon szeretnek vásárolni. Ne akarj eladni nekik, hanem add meg a lehetőséget, hogy vásároljanak!

Fontos: a regisztráció akkor válik érvényessé, ha legalább 1 db terméket is vásárolsz mellé!

Tagsági szerződés

Megjegyzések