Gyakran ismételt DXN kérdések


Mennyi az átfutási idő az online regisztráció és az intranetbe való rögzítés(az intranet hozzáférést tartalmazó email kiküldése) között?

Az intranetben történő regisztráció nincs összefüggésben a jelentkezés (online regisztráció) leadásával. Kizárólag a pénz irodában történő befizetése vagy a bankszámlán történő jóváírása számít. Ezt követően legkésőbb a következő munkanap meg kell történnie az intranetes rögzítésnek (99 %-ban még aznap megtörténik).

Félre értésre adhat okot, ha valaki az utánvétes fizetést választja. Ez esetben a futárnak történő kifizetést követően, akár 3-4 munkanap is eltelhet amíg a DXN bankszámláján jóváírják az összeget. Ezt követően kezdődik csak el a regisztrációs folyamat. Így ezt  az átfutási időt is bele kell még kalkulálni.

Mi a teendő ha Európán kívül szeretne egy tag szponzorálni/vásárolni?

Ez két féleképpen lehetséges:

1.Ha külföldön élő magyar állampolgár szeretne regisztrálni, ezt megteheti személyesen Magyarországon, az újonnan regisztrált tag új kódját kell aktiváltatni az adott Európán kívüli ország rendszerében (USA kivételével).

2.A másik lehetőség, hogy először a szponzor kódját kell aktiváltatni a szóban forgó, Európán kívüli ország rendszerben (USA kivételével). Az aktivációt követõen a rendszerbe kerül és akadálytalanul beregisztrálhatnak alá.

Kódaktiváláshoz a következő információkat kell elküldeni az isc@dxn.hu email címre:

DXN tag regisztrációkor megadott neve
DXN ID kód
DXN tag szponzorkódja és neve

Fontos tudnivalók:
A fentiekben leírtak nem vonatkoznak Amerikára. Ettől eltérően az USA-ban az első vásárlásnél és/vagy szponzorálásnál aktiválják az adott tag kódját a kinti kollégák.
Amennyiben egy európai tagunkhoz csatlakozik egy Európán kívüli tag, az új tag igényelhet intranet hozzáférést és honlapot. Azonban az európai rendszeren kívüli vásárlások nem kerülnek fel az intranetbe. Ezen vásárlások a havi bónuszelszámolásokon illetve a CSS rendszerében ellenõrizhetõk!

Példák:

1.Európán kívüli vásárlás esetén, az adott országban aktiváltatni kell a már regisztrált tag DXN kódját. Ehhez a tag nevét és DXN kódját el kell küldeni az isc@dxn.hu email címre, jelezve a kódaktiválást és a célországot.

Pl.: Ha egy Magyarországon regisztrált tag, kiköltözik Ausztráliába és ott is szeretne DXN termékeket vásárolni, valamint szponzorálni, aktiváltatni kell kódját az ausztrál rendszerben a fentiekben leírtak szerint.

2.Amennyiben más földrészeken is szeretne szponzorálni, erre két lehetõség van :
a.)Elõször is regisztrálnia kell a jelentkezõnek a magyar rendszerben ( nekünk utalva a regisztrációs díjat ), majd aktiválni kell a már regisztrált új tag kódját az adott országban. Ebben az esetben automatikusan meg fog jelenni az intranetben és látni fogja a vásárlásait.

Pl.: Egy Ausztráliában élõ hölgy/úr felveszi valamely tagunkkal a kapcsolatot, aki érdeklõdik a DXN termékek iránt és szeretne regisztrálni, valamint termékeket rendelni törzsvásárlói áron. Ennek érdekében elõször is az érdeklõdõnek regisztrálnia kell, majd a kapott kódot aktiváltatnunk kell az Ausztrál rendszerben.

b.)A leendõ szponzor kódját kell aktiváltatni az adott ország rendszerében, hogy a kinti rendszer felismerje a kódot. Ebben az esetben kérésre, manuálisan fel tudjuk vinni az intranetbe a külföldi regisztrációt.

Pl.: Egy Ausztráliában élõ hölgy/úr felveszi valamely tagunkkal a kapcsolatot, aki érdeklõdik a DXN termékek iránt és szeretne regisztrálni, valamint termékeket rendelni törzsvásárlói áron, de nem szeretne nekünk utalni. Ennek érdekében elõször is a szponzor kódját kell aktiváltatnunk az ausztrál rendszerben, majd a már aktivált kód alá be tudnak regisztrálni bármely ausztrál Service Centerben

Megjegyzések